donderdag 5 maart 2015

Reversible apron / schortje.

(Het Nederlands is hieronder, schuin).

Since Pelle likes to help out in the kitchen and his apron became to tiny, I made him a new one. It's reversible and made out of fabrics from my stash. I'm not entirely satisfied, think it turned out a bit to childish for him. But it will do for now.



Mijn zoontje vindt het steeds leuker om te helpen in de keuken. Omdat zijn schort, dat ik ooit een keer heb gekocht in de wereldwinkel, te klein werd heb ik een nieuwe gemaakt. Hij is tweezijdig, zodat ik de banden er mooi in kon verwerken en geen zijkanten hoefde af te zomen. Bovendien heb ik dat eerder gedaan, en dat ik me destijds goed bevallen.


5 years ago
5 jaar geleden. Voor de speel-o-theek .

Andere kant, met koksmuts.
 Ik heb allemaal restjes uit mijn voorraad gebruikt. 
Eigenlijk ben ik niet zo tevreden over het resultaat. Het is best leuk geworden, maar toch niet meer helemaal passend voor mijn kind. Dus als ik een stevige canvas stof tegen het lijf loop, dan ga ik denk ik nog een andere maken.


The pattern is from an old Ottobre (4/2004), # 26. I modified one of the pockets and use two D-rings for the neckband, so it's easily adjustable.


Patroon: Ottobre 4/2004, maat 134. Zakken iets veranderd en D-ringen gebruikt. Heel handig voor het verstellen van de nekband.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten