zondag 28 januari 2018

IJsbeertrui.


Ik heb me voorgenomen om in 2018 in ieder geval 1 kledingstuk per maand te naaien. Voor januari is het gelukt: ik heb weer een trui voor Pelle gemaakt.
Het middenpand is van een joggingstof met ijsberen, de grijze stof is een gestepte joggingstof. Lekker warm.



Detail op de rug.

Ik heb veel aandacht besteed aan de capuchon. Die is van 2 lagen tricot. Debinnenkant is groen, een kleur die als klein driehoekje terugkomt in de ijsberenstof. Ik heb de capuchon met groen garen doorgestikt, zodat hij, net als de grijze joggingstof, gewatteerd lijkt.






Ik ben erg tevreden met het resultaat. Het is een leuke, lekkere wintertrui geworden.

Patroon: True Friends Hoodie, # 37, Ottobre 4/2014, maat 164, aangepast. Stof:Joggingstof met ijsberen van Mischas Stoffecke (niet meer verkrijgbaar), gestepte joggingstof ook daarvandaan. De tricots voor de capuchon uit eigen voorraad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten